Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakran ismételt kérdések

Itt megtalálod a leggyakrabban feltett kérdéseket a LUNS ékszerek vásárlásával, szállítással, fizetéssel és visszaküldéssel kapcsolatban. Ha nem találod a választ, írj nekünk bizalommal!


Mennyi idő alatt érkezik meg a rendelésem?
A rendelések kiszállítása általában 1–3 munkanapon belül megtörténik. A csomagokat Foxpost csomagautomatába vagy házhozszállítással kézbesítjük.
Lehetőséged van GLS szállítást is választani, akár házhoz, akár csomagautomatába – ezek szintén gyors és megbízható kézbesítési módok.


Hogyan tudok fizetni?
Fizetésre több lehetőség is van:

  • Bankkártyával online a rendelés leadásakor után átírányítjuk a fizetési felületre

  • Bankkártyával a Foxpost csomagautomatánál átvételkor

  • Bankkártyával a GLS csomagautomatánál átvételkor (nem minden automata fogadja el)

  • Készpénzzel vagy bankkártyával a Foxpost vagy GLS futárnak házhozszállítás esetén

  • Készpénzzel a helyszínen illetve bankkártyával a weboldalon.

A fizetési módot a vásárlás során a pénztárban tudod kiválasztani.


Kaphatok számlát?
Igen, minden rendeléshez elektronikus számlát állítunk ki a Számlázz.hu rendszerén keresztül, amelyet e-mailben küldünk el. Természetesen van lehetőség cégnévre történő vásárlásra is – ehhez a pénztárnál add meg a céges adatokat.


Mi történik, ha nem vagyok otthon kézbesítéskor?
Webáruházunkban alapvetően a Foxpost szolgáltatását használjuk. Ha Foxpost automatába kérted a csomagot, akkor az érkezéstől számítva 3 napig átveheted az automatából. Erről SMS-ben és e-mailben is értesítést kapsz.

Foxpost házhozszállítás esetén, ha a futár nem talál otthon, új időpontot egyeztethetsz az értesítő e-mail alapján.

Ha GLS csomagautomatát választottál, az átvételi időszak rendszerint 5 nap, és az automaták nagy része bankkártyás fizetést is biztosít. Ha GLS házhozszállítást választasz, a futár készpénzt és bankkártyát is elfogad. Sikertelen kézbesítés esetén a GLS lehetőséget ad új időpont egyeztetésére vagy alternatív átvételi mód kiválasztására.


Hogyan tudom visszaküldeni a terméket?
A kézhezvételtől számított 14 napon belül indoklás nélkül visszaküldheted a terméket. Kérjük, hogy a visszaküldés előtt lépj velünk kapcsolatba e-mailben, hogy egyeztetni tudjuk a részleteket.

A visszaküldés költsége a vásárlót terheli, kivéve, ha hibás vagy sérült terméket kaptál. A csomag visszaérkezését követően 5 munkanapon belül visszatérítjük az összeget a választott fizetési mód szerint.


Használhatók a LUNS ékszerek vízben?
Nem javasoljuk az ékszerek vízben történő viselését. Bár sok darab nemesacélból vagy minőségi ötvözetből készül, a víz (különösen sós víz, klóros víz vagy termálvíz) hosszú távon károsíthatja a felületet, színét és fényét.

A tartósság érdekében érdemes az ékszereket fürdés, úszás vagy zuhanyzás előtt eltávolítani, és használat után száraz, hűvös helyen tárolni.


Rozsdamentes az anyag?
A LUNS karkötői rozsdamentes acélból készülnek, így ellenállnak a korróziónak, nem színeződnek el, és tartós viseletet biztosítanak.

A többi ékszer – például fülbevalók és nyakláncok – jellemzően acél vagy ötvözet alapúak. Ezeknél fokozottan javasoljuk, hogy kerüld a víz, parfüm és vegyszerek hatását, hogy hosszú ideig megőrizhessék fényüket és állapotukat.


Milyen kedvezmények érhetők el?
Új vásárlóként 10% kedvezményben részesülsz az első rendelésed alkalmával a WELCOME10 kuponkóddal. Ezt a kuponkódot a pénztárnál tudod megadni.

Továbbá minden 10.000 Ft feletti rendelés esetén ingyenes szállítást biztosítunk!

Kövess minket Instagramon is @luns.shop, mert ott rendszeresen osztunk meg exkluzív akciókat, ajándékjátékokat és szezonális kedvezményeket!